Bild med texten Lättläst

Information Huddinge

Information Huddinge är våra informationskontor.
Kontoren hjälper dig med många olika frågor.
Vi svarar på frågor om kommunens service
och hjälper dig att få tag på rätt person i kommunen.
Vi hjälper dig också om du behöver komma i kontakt
med andra myndigheter.
Andra myndigheter kan till exempel vara
Försäkringskassan eller Skatteverket.

Du är välkommen att besöka oss.
Du kan också ringa till oss
eller skicka dina frågor med e-post.

På Information Huddinge i kommunalhuset finns det
två datorer som du kan låna.
På datorerna kan du söka information på Internet.
Du kan också skriva eller läsa din e-post.
Det är gratis att låna datorerna
och du behöver inte boka tid innan du kommer.

 

Informationsansvarig: Roger Höglund
Webbredaktör: Lena Yeow, e-post: This is a mailto link
Uppdaterad: 2009-12-30
uiqt|wBtmvi5%ymw%wHp}llqvom5{mtmvi5%ymw%wHp}llqvom5{m