Kontakta oss

När du ringer kommunens växelnummer 08-535 300 00
kommer du till Huddinge servicecenter.

Huddinge servicecenter är våra informationskontor.
Kontoren hjälper dig med många olika frågor.
Vi svarar på frågor om kommunens service
och hjälper dig att få tag på rätt person i kommunen.

Vi hjälper dig också om du behöver komma i kontakt
med andra myndigheter.
Andra myndigheter kan till exempel vara
Försäkringskassan eller Skatteverket.

Du är välkommen att besöka oss.
Du kan också ringa till oss
eller skicka dina frågor med e-post.

Öppettider

Huddinge servicecenter har öppet:
Måndag till onsdag mellan klockan 8.00 och 17.00
Torsdag mellan klockan 11.30 och 18.30
Fredag mellan klockan 8.00 och 15.00

Akut hjälp

Klicka på länken här nedanför
om du vill veta vart du kan ringa
om du eller någon annan
behöver akut hjälp.

Läs om akut hjälp genom att klicka här





Tack för dina synpunkter!