Kontakta Grindstuskolan
Sjukanmälan Telefon: 0515-777600
Postadress:
Huddinge kommun
Grindstuskolan
141 85 Huddinge
Besöksadress:
Grindstuskolan
Mogårdsvägen 10-14
143 33 Vårby
Epost: grindstuskolan@huddinge.se
Telefon: 08-535 358 50
Sjukanmälan av elev ska alltid göras av vårdnadshavare och meddelas varje dag. Om elever saknas på morgonlektionerna och inte är sjukanmälda kommer personal att kontakta vårdnadshavare för att kontrollera frånvaron.
Sjukanmälan sker via Skola24 där du loggar in med e-legitimation.
Du kan även sjukanmäla på telefon 0515-777 600.
Vårdnadshavaren ska i första hand ansöka om ledighet via blankett. Blanketten lämnas sedan till mentor. Är ledigheten längre än fem dagar måste den godkännas av skolledningen.
Blankett för ansökan om ledighet för elev i grundskolan, hittar du i Huddinge kommuns e-tjänstportal, klicka sedan på Grundskola.
Postadress:
Huddinge kommun
Grindstuskolan
141 85 Huddinge
Besöksadress:
Grindstuskolan
Mogårdsvägen 10-14
143 33 Vårby
Epost: grindstuskolan@huddinge.se
Telefon: 08-535 358 50
Uppdaterad 26 november 2019
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.