Kontakta Källbrinksskolan
Adress: Källbrinksvägen 55, 141 31 Huddinge
Telefon: 08-535 306 01
E-post: Kallbrinksskolan@huddinge.se
Sjukanmälan av elev ska alltid göras av vårdnadshavare och meddelas varje dag. Om elever saknas på morgonlektionerna och inte är sjukanmälda kommer personal att kontakta vårdnadshavare för att kontrollera frånvaron.
Sjukanmälan sker via Skola24 där du loggar in med e-legitimation.
Du kan även sjukanmäla på telefon 0515-777 600.
Vårdnadshavaren ska i första hand ansöka om ledighet via blankett. Blanketten lämnas sedan till mentor. Är ledigheten längre än två dagar måste den godkännas av skolledningen.
Blankett för ansökan om ledighet för elev i grundskolan, hittar du i Huddinge kommuns e-tjänstportal, klicka sedan på Grundskola.
Till blanketter och E-tjänster
Adress: Källbrinksvägen 55, 141 31 Huddinge
Telefon: 08-535 306 01
E-post: Kallbrinksskolan@huddinge.se
Uppdaterad 9 december 2021
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.