Konferenser

Det går bra att hyra lokaler på Östra gymnasiet för konferenser av olika storlek. Vi tar emot bokningar från Huddinge kommun, men även från externa företag och föreningar.

Konferenslokaler

Östra gymnasiet konferensavdelning.

Vår konferensavdelning består av tre koferenslokaler och en lounge för grupparbeten, frukost eller fika. Det går också att boka skolans aula, matsal eller cafeteria för större sammankomster.

• Kyoto - med plats för upp till 8 personer
  • Harvard - med plats för upp till 20 personer
  • Sorbonne - med plats för upp till 40 personer

Längre ned på sidan kan ni se fler bilder på våra lokaler.

Mat och dryck

Det går bra att beställa frukost, fika, frukt och kaffe eller te upp till konferensavdelningen. Önskar ni äta lunch så går det också bra. Lunchen serveras i vår restaurang Karusellen.

Specialkost (gluten, laktos, vegetarisk, vegan etc.) behöver meddelas i förväg i samband med bokningen.

Vem kan boka lokalerna?

Lokalerna går att hyra för de flesta former av grupper, företag eller föreningar beroende på aktivitet. Ni behöver inte tillhöra Huddinge kommun.

Bokning

För priser, kostnadsförslag och eventuell bokning av konferenslokaler kontakta ekonomiansvarig skolsekreterare Maria Jacobsson:

Så ser våra lokaler ut

Uppdaterad 8 augusti 2023