Ansök till vår skola

Är du intresserad av att börja på Snättringeskolan? Här finns information om förskoleklass på Snättringeskolan samt kontaktuppgifter om du har frågor.

Informationsmöte inför förskoleklass 2024

Välkomna till informationsmöte onsdagen den 24 januari mellan klockan 18:00 - 19:00 i Snättringeskolans matsal. Vi kommer att berätta mer om hur vi arbetar på Snättringeskolan och hur en dag ser ut i förskoleklassen hos oss. Ni får givetvis också möjlighet att ställa frågor inför ert val av skola. Under kvällen finns förskoleklassansvarig samt skolledning på plats.
För er som inte kan närvara vid vår informationskväll finns här samlad information att ta del av inför skolvalet till förskoleklass. Ni också välkomna att höra av er om det finns frågor.
Återigen varmt välkomna till oss!
Personal och skolledning på Snättringeskolan

Öppet hus - dags att söka skola läsåret 2024

Mer information om att söka skola

Till blanketter och E-tjänster

Du kan också kontakta skolans expedition på telefon 08-535 307 50 för mer information om Snättringeskolan.

Uppdaterad 17 januari 2024