Hemtjänst, ledsagning och avlösning SoL

Här hittar du som är hemtjänstutförare i Huddinge kommun information om bland annat ersättning, tidsregistrering, regler och rutiner.

Frågor med anledning av corona

Är du privat utförare inom äldreomsorg, funktionshinder eller familjerådgivning och har frågor eller funderingar med anledning av coronaviruset, kontakta saf-kundval@huddinge.se.

Du hittar även mer information här.

I upphandlingsdokumenten kan du läsa om de krav och villkor som gäller vid avtal med Huddinge kommun.

Upphandlingsdokument på e-avrop

Värdegrund och kvalitet

IT-stöd

Ekonomi

Digitala inköp av dagligvaror

Ändringar i avtal

Rutiner och blanketter

Övrigt

För dig som är verksam i Huddinge

Hör gärna av dig till oss om det finns frågor om hur uppdraget ska utföras.

Organisation: Socialförvaltningen

E-post: saf-kundval@huddinge.se

Upphandlingsfrågor

Hör gärna av dig till kommunens upphandlingsansvariga om ni vill meddela förändringar i avtalet med kommunen.

Organisation: Kommunstyrelsens förvaltning

E-post: upphandling@huddinge.se

Frågor om verksamhetssystem

Hör gärna av dig till oss om du har frågor om Procapita/Lifecare och Phoniro.

Organisation: Socialförvaltningen

E-post: sof.sjalvserviceportalen@huddinge.se

Frågor om kundens avgifter

Hör gärna av dig till oss om du har frågor om tilläggsrapportering eller avgifter till kund.

Organisation: Socialförvaltningen

E-post: kundfaktura@huddinge.se

Uppdaterad 16 februari 2023

Var informationen till din hjälp?