Hemtjänst, ledsagning och avlösning SoL

Här hittar du som är hemtjänstutförare i Huddinge kommun information om bland annat ersättning, tidsregistrering, regler och rutiner.

I upphandlingsdokumenten kan du läsa om de krav och villkor som gäller vid avtal med Huddinge kommun.

Upphandlingsdokument på e-avrop

Värdegrund och kvalitet

IT-stöd

Ekonomi

Digitala inköp av dagligvaror

Ändringar i avtal

Rutiner och blanketter

Övrigt

För dig som är verksam i Huddinge

Hör gärna av dig till oss om det finns frågor om hur uppdraget ska utföras.

Organisation: Socialförvaltningen

E-post: saf-kundval@huddinge.se

Upphandlingsfrågor

Hör gärna av dig till kommunens upphandlingsansvariga om ni vill meddela förändringar i avtalet med kommunen.

Organisation: Kommunstyrelsens förvaltning

E-post: upphandling@huddinge.se

Frågor om verksamhetssystem

Hör gärna av dig till oss om du har frågor om Procapita/Lifecare och Phoniro.

Organisation: Socialförvaltningen

E-post: sof.sjalvserviceportalen@huddinge.se

Frågor om kundens avgifter

Hör gärna av dig till oss om du har frågor om tilläggsrapportering eller avgifter till kund.

Organisation: Socialförvaltningen

E-post: kundfaktura@huddinge.se

Uppdaterad 29 januari 2024

Var informationen till din hjälp?