Expedition Ängsnässkolan
Besöksadress: Centralvägen 19
Postadress:
Ängsnässkolan
Centralvägen 19
141 46 Huddinge
Telefon: 08-535 306 72
E-post: angsnasskolan@huddinge.se
Sjukanmälan av elev ska alltid göras av vårdnadshavare och meddelas varje dag. Om elever saknas på morgonlektionerna och inte är sjukanmälda kommer personal att kontakta vårdnadshavare för att kontrollera frånvaron.
Sjukanmälan sker via Skola24 där du loggar in med e-legitimation.
Du kan även sjukanmäla på telefon 0515-777 600.
På lov, klämdagar och studiedagar frånvaroanmäls eleven direkt till barnets fritidsavdelning senast klockan 8.00.
Vårdnadshavaren ska i första hand ansöka om ledighet via skola 24. Är ledigheten längre än tre dagar måste den godkännas av skolledningen.
Blankett för ansökan om ledighet för elev i grundskolan, hittar du i Huddinge kommuns e-tjänstportal, klicka sedan på Grundskola.
Besöksadress: Centralvägen 19
Postadress:
Ängsnässkolan
Centralvägen 19
141 46 Huddinge
Telefon: 08-535 306 72
E-post: angsnasskolan@huddinge.se
Uppdaterad 21 december 2021
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.