Daglig verksamhet

Här hittar du som är utförare av daglig verksamhet i Huddinge kommun information om bland annat ersättning, avvikelserapportering och vad som gäller ifall ni vill ansöka om en ny daglig verksamhet.

I upphandlingsdokumenten kan du läsa om de krav och villkor som gäller vid avtal med Huddinge kommun.

Upphandlingsdokument på e-avrop

IT-stöd

Ekonomi

Ändringar i avtal

Rutiner och blanketter

Övrigt

Hör gärna av dig till oss om det finns frågor om hur uppdraget ska utföras.

Organisation: Socialförvaltningen

E-post: saf-kundval@huddinge.se

Hör gärna av dig till kommunens upphandlingsansvariga om ni vill meddela förändringar i avtalet med kommunen.

Organisation: Kommunstyrelsens förvaltning

E-post: upphandling@huddinge.se

Hör gärna av dig till oss om du har frågor om Procapita/Lifecare och Phoniro.

Organisation: Socialförvaltningen

E-post: sof.sjalvserviceportalen@huddinge.se

Uppdaterad 12 mars 2025