Sidans innehåll
Resultat från enkät om ungdomsmottagningen
Resultat från enkätundersökningen
Det var 109 ungdomar som svarade på frågorna och vi tackar för alla svar.
Så här svarade ungdomarna på frågorna i undersökningen:
Var det lätt att boka tid?
- 96 personer svarade ja
- 1 person svarade nej
- 12 personer svarade att de kom på drop-in
Har du fått prata om det som var viktigt för dig?
- 107 personer svarade ja
- Ingen person svarade nej
- 2 personer svarade delvis
Har du fått hjälp med det du sökt för?
- 103 personer svarade ja
- Ingen person svarade nej
- 6 personer svarade delvis
Skulle du rekommendera någon annan att söka sig hit?
- 107 personer svarade ja
- 2 personer svarade kanske
- Ingen person svarade nej
Fritextsvar från enkätundersökningen
Ungdomarna lämnade många bra och fina fritextsvar. Här kan du se ett urval.
- Frågar mycket och bryr sig om en, känns bra att de frågar andra frågor utöver det man sökt för.
- Kändes jätte bekvämt med barnmorskan.
- Snabb hjälp och dömmer inte en.
- Jag tycker ungdomsmottagningen är jätte bra. Man har enkelt konversation och dem visar att dem bryr sig om än, man blir helt enkelt sedd!
- Väldigt smidigt, trodde jag skulle ta ut min pstav samma dag men fint att jag fick möte så snabbt som möjligt efter!
Uppdaterad: